ddd (1 Viewer)

stu_c

Registered User.
Local time
Today, 10:26
Joined
Sep 20, 2007
Messages
489
<P>&lt;P&gt;hi all</P><BR><P>I am trying to post on the forum but for some strange reason my text goes all strange, never had this issue before?&lt;/P&gt;</P><BR><P>as per its doing now, also when I past code it appears&nbsp; </P><BR><P>like below</P><BR><P>&nbsp;</P><BR><P>
Code:
<BR>Private Sub frm1Btn_Click()<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp; If IsNull(Me.tb_ID) Or IsNull(Me.tb_pwd) Then<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; MsgBox "You must enter password and login ID.", vbOKOnly + vbInformation, "Required Data"<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Me.tb_ID.SetFocus<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Exit Sub<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp; End If</P><BR><P>&nbsp;&nbsp;&nbsp; If Me.tb_pwd.Value = DLookup("[Login_Pwd]", "login_tbl", "[Empl ID]='" &amp; Me.tb_ID.Value &amp; "'") Then<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; If DLookup("[User_Type]", "login_tbl", "[Empl ID]='" &amp; Me.tb_ID.Value &amp; "'") = "Admin" Then<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; DoCmd.OpenForm "admin_menu"<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; DoCmd.Close acForm, "login", acSaveNo<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Else<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; DoCmd.OpenForm "user_menu"<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; DoCmd.Close acForm, "login", acSaveNo<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; End If<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp; Else<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; MsgBox "Password or login ID incorrect. Please Try Again", vbOKOnly + vbExclamation, "Invalid Entry!"<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Me.tb_pwd.SetFocus<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp; End If<BR>End Sub<BR>
</P>
 

isladogs

MVP / VIP
Local time
Today, 10:26
Joined
Jan 14, 2017
Messages
18,186
There are various issues affecting the site today. Thanks for letting us know about this one.
 

stu_c

Registered User.
Local time
Today, 10:26
Joined
Sep 20, 2007
Messages
489
<P>I don't know why the title is DDD when I put a title name in either </P>
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom