trishlstang
New member
- Local time
- Today, 16:47
I am getting this error and it focuses on the first line which matches the cmd wording or SetFocus under the results. I have matched the name and control but still getting this error. Plese Help.:banghead:
Private Sub cmdGetGeneralApplicationResults_Click()
If Me.[ApplicationQ1].Value = 1 Or Me.[ApplicationQ2].Value = 1 Or Me.[ApplicationQ3].Value = 1 Or Me.[ApplicationQ4] = 1 Or Me.[ApplicationQ9] = 1 Or Me.[ApplicationQ10] = 1 Or Me.[ApplicationQ11] = 1 Or Me.[ApplicationQ12] = 1 Or Me.[ApplicationQ13] = 1 Or Me.[ApplicationQ14] = 1 Then
Me.[ApplicationResult1].SetFocus
Me.[ApplicationResult1].Text = "ERROR"
Me.[ApplicationResult2].SetFocus
Me.[ApplicationResult2].Text = "Y Processing Error"
If Me.[ApplicationQ1].Value = 0 Or Me.[ApplicationQ2].Value = 0 Or Me.[ApplicationQ3].Value = 0 Or Me.[ApplicationQ4] = 0 Or Me.[ApplicationQ9] = 0 Or Me.[ApplicationQ10] = 0 Or Me.[ApplicationQ11] = 0 Or Me.[ApplicationQ12] = 0 Or Me.[ApplicationQ13] = 0 Or Me.[ApplicationQ14] = 0 Then
Me.[ApplicationResult1].Text = "No ERROR"
Me.[ApplicationResult2].Text = "NA No Error"
End If
End If
End Sub
Private Sub cmdGetEmergencyApplicationResults_Click()
If Me.[EmergencyQ5].Value = 1 Or Me.[EmergencyQ6].Value = 1 Or Me.[EmergencyQ7].Value = 1 Or Me.[EmergencyQ8] = 1 Then
Me.[EmergencyResult1].SetFocus
Me.[EmergencyResult1].Text = "ERROR"
Me.[EmergencyResult2].SetFocus
Me.[EmergencyResult2].Text = "Y Processing Error"
If Me.[EmergencyQ5].Value = 0 Or Me.[EmergencyQ6].Value = 0 Or Me.[EmergencyQ7].Value = 0 Or Me.[EmergencyQ8] = 0 Then
Me.[EmergencyResult1].Text = "No ERROR"
Me.[EmergencyResult2].Text = "NA No Error"
End If
End If
End Sub
Private Sub cmdGetGeneralApplicationResults_Click()
If Me.[ApplicationQ1].Value = 1 Or Me.[ApplicationQ2].Value = 1 Or Me.[ApplicationQ3].Value = 1 Or Me.[ApplicationQ4] = 1 Or Me.[ApplicationQ9] = 1 Or Me.[ApplicationQ10] = 1 Or Me.[ApplicationQ11] = 1 Or Me.[ApplicationQ12] = 1 Or Me.[ApplicationQ13] = 1 Or Me.[ApplicationQ14] = 1 Then
Me.[ApplicationResult1].Text = "ERROR"
Me.[ApplicationResult2].Text = "Y Processing Error"
If Me.[ApplicationQ1].Value = 0 Or Me.[ApplicationQ2].Value = 0 Or Me.[ApplicationQ3].Value = 0 Or Me.[ApplicationQ4] = 0 Or Me.[ApplicationQ9] = 0 Or Me.[ApplicationQ10] = 0 Or Me.[ApplicationQ11] = 0 Or Me.[ApplicationQ12] = 0 Or Me.[ApplicationQ13] = 0 Or Me.[ApplicationQ14] = 0 Then
Me.[ApplicationResult1].Text = "No ERROR"
Me.[ApplicationResult2].Text = "NA No Error"
End If
End If
End Sub
Private Sub cmdGetEmergencyApplicationResults_Click()
If Me.[EmergencyQ5].Value = 1 Or Me.[EmergencyQ6].Value = 1 Or Me.[EmergencyQ7].Value = 1 Or Me.[EmergencyQ8] = 1 Then
Me.[EmergencyResult1].Text = "ERROR"
Me.[EmergencyResult2].Text = "Y Processing Error"
If Me.[EmergencyQ5].Value = 0 Or Me.[EmergencyQ6].Value = 0 Or Me.[EmergencyQ7].Value = 0 Or Me.[EmergencyQ8] = 0 Then
Me.[EmergencyResult1].Text = "No ERROR"
Me.[EmergencyResult2].Text = "NA No Error"
End If
End If
End Sub